Vind snel het juiste telefoonnummer voor de klantenservice van Telfort

Je hebt tegenwoordig zelden nog te maken met één provider voor telefonie en één provider voor internet. Sterker nog, de meeste mensen kopen een 3-in-1 pakket bij één provider. Ze hebben dan bijvoorbeeld TV, internet en telefonie bij Telfort of een andere provider. Op het eerste gezicht zou je denken dat een dergelijke ontwikkeling een grote stap voorwaarts is. Je kunt immers veel kosten besparen als je alles onder één dak hebt. Als je telefonie, internet en (digitale) TV bij drie verschillende providers moet bestellen, dan ben je uiteraard duurder uit. Daarnaast heb je dan ook drie keer administratie- en aansluitkosten. Naast lagere kosten lijkt het ook gewoon makkelijker te zijn als je alles bij één provider hebt. Als er iets mis is met de TV, dan kun je gewoon met Telfort bellen en als er iets mis is met het internet, dan kun je bellen met hetzelfde telefoonnummer. Maar hier is precies waar er problemen kunnen ontstaan. Hoe groter een bedrijf, des te lastiger wordt het om goede klantenservice aan te bieden. Je zou denken dat het handig is als je één telefoonnummer hebt voor alles. Maar dat betekent dat je ook een expert aan de lijn moet krijgen die overal verstand van heeft. Dat is uiteraard niet het geval. Daarom moet je doorverbonden worden met iemand die verstand heeft van internet op het moment dat je een vraag of probleem hebt met betrekking tot je internet. Hetzelfde geldt voor TV en telefonie. Als je dus contact opneemt met de klantenservice van Telfort, dan merk je al snel dat het een heel doolhof kan zijn voordat je iemand aan de lijn hebt die je kan helpen. Daarnaast is Telfort genoodzaakt om studenten aan te nemen voor de helpdesk. Ze hebben zoveel klanten, dat er geen ruimte is om een evenredig aantal expert aan te nemen voor de helpdesk. Dus je moet vaak eerst door een muur van studenten heen die geen verstand hebben van internet of telefonie. Om je leven dus een beetje makkelijker te maken wanneer je belt met de klantenservice van Telfort, kun je terecht op deklantenservice.nl. Op deze website vind je alle telefoonnummers waar je gebruik van kunt maken als je contact op wilt nemen met Telfort of de klantenservice van Telfort. Je hebt bijvoorbeeld verschillende telefoonnummers voor:

  • De klantenservice van Telfort
  • Telefoonnummer als je klant wilt worden van Telfort
  • Klantenservice voor zakelijke klanten
  • Telefoonnummer voor het maken van een afspraak met de monteur
  • Telefoonnummer voor glasvezel

Navigeer snel door het keuzemenu wanneer je belt met de klantenservice van Telfort

Als je belt met een klantenservice, dan kom je vaak eerst in een keuzemenu terecht. Dat is ook het geval als je belt met de klantenservice van Telfort. Je moet immers eerst op de juiste afdeling terecht komen. Op deklantenservice.nl kun je precies lezen welke toets je moet indrukken. Je hoeft daardoor niet het hele keuzemenu af te spelen. Als je bijvoorbeeld een vraag hebt over interactieve televisie, dan kun je direct kiezen voor toets 3 zonder dat je eerst moet luisteren naar de opties achter toets 1 en 2. Vervolgens kun je ook direct zien welke toets je moet intoetsen als je bijvoorbeeld een vraag hebt over je abonnement of over je factuur. Deklantenservice.nl maakt het dus een stuk makkelijker om efficiënt contact op te nemen met de klantenservice van Telfort.

Vind het juiste telefoonnummer via deklantenservice.nl

Natuurlijk kun je bij De klantenservice niet alleen maar terecht voor het telefoonnummer van de klantenservice van Telfort. Je kunt de zoekmachine gebruiken om de juiste provider te vinden.

Reageren is niet mogelijk